loading...
فانوس خیس
لایو بازدید : 12 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
 یادت باشه...

اگر گفتم با تو هستم ... تا تهش با من بمون ...تنها یارم باش... برای من باش...

معناش این بود که عاشق وجودت شدم... عاشق  احساس قلبی تو نسبت به خودم شدم ... بهتر بگم خام دروغ های قشنگت شدم...

صدام رو به سکوت می فروشم ...دیگه نگو دیگه خاطرات رو فراموش کرد.... صدام رو درنیار ... مگه میشه بوسه هات رو فراموش کرد

سیاه روزگار هیچی جز دیدن تو قشنگ نیست برایم....


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 1,702