loading...
فانوس خیس

جک

لایو بازدید : 13 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)


اسکل یه جونور نیست؛ اسکل دوست منه که با یه شماره جدید اس میده این شماره جدیده منه!! بابا میدونم این یه شماره جدیدته، خودت کی هستی الاغ؟؟
***
سوال دخترا:حالا چی بپوشم؟ سوال پسرا:حالا چی بخورم؟


دخترا ازدونفر توزندگیون بدشون میاد
1)دوس دخترجدید دوس پسر سابقشون
2)دوس دخترسابق دوس پسر جدیدشون
اصن دنیای دارن برا خودشون


دوس دارم یه زن بگیرم اسمش ستاره باشه....
بعد بازم یه زنه دیگه بگیرم اسم اونم ستاره باشه...
بعد خودم برم یه گوشه بشینم جنگ ستارگان ببینم!


من از اون دسته آدمام که یا کاری رو شروع نمی کنم یا وسط کار ولش می کنم


زندگی یعنی باید مثل خر درس بخونی دهنت سرویس بشه تا در آینده بتونی مثل خر کار کنی تا بازم دهنت سرویس بشه:))))



الان داشتم با دختره بحث میکردم سر اینکه چرا دخترا نمیتونن
بیان استادیوم یه جوابی دادم بهش دهنش بسته شد .
گفتم : یکی از دلایلی که دخترا رو استادیوم راه نمیدن اینه که حساب
کن تو لیگ چنتا بازیه؟ سر همه بازیا ندونی چی بپوشی! سخته !!!
خداییش تا حالا اینجوری قانع نشده بود =))


یه ﺳﻮﺍلی ﺫﻫﻦ ﻣﻨﻮ ﺩﺭﮔﯿﺮﮐﺮﺩﻩ !
ﺍﯾﻦ ﺁﺗﺸﻨﺸﺎﻥ های ﻣﺤﺘﺮﻡ ،
ﭼﺮﺍ ﻫﻤﻮﻥ ﻃﺒﻘﻪ ﯼ ﺍﻭﻝ ﻧﻤﯽﺷﯿﻨﻦ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺑﺮﻥ
ﻣﺎﻣﻮﺭﯾﺖ
ﻣﺠﺒﻮﺭ ﻧﺸﻦ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻣﯿﻠﻪ ﻫﺎﺳﺮ ﺑﺨﻮﺭﻥ ﺑﯿﺎﻥ ﭘﺎﯾﯿﻦ؟


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 92
  • بازدید کلی : 1,729