loading...
فانوس خیس
لایو بازدید : 14 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (1)

آلومینیوم پریاب ترین نوع فلز در زمین است که %8 فلزهای روی زمین را تشکیل می دهد. آلومینیوم خود به خود خالص نمی شود بلکه با انواع سنگ ها در ابتدا مخلوط است.

download.jpg

منبع اصلی آلومینیوم ماده ای نرم به نام اُر(فلز) است که آن را به عنوان آلومینیوم هیدروژن می شناسند.

پودر آلوم که در قدیم از آلومینیوم غنی به وجود می آمد برای رنگ کردن استفاده می شد. آلومینیوم خالص اولین بار توسط دانشمند دانمارکی Hans Oerested دز سال 1825 به وجود آمد.

آلومینیوم بعد از خالص سازی ابتدا نقره ای و وقتی در معرض هوا قرار می گیرد کم کم سفید می شود. آلومینیوم به آسانی در هوای آزاذ تخریب نمی شود.

آلومینیوم یکی از سبکترین عناصر است. آلومینیوم اُکسید میتواند به یکی از سخت ترین مواد روی زمین(کُروندُم) تبدیل شود. آلومینیوم در 650 درجه ذوب می شود و در 2450 درجه به جوش می آید. سالانه 21 میلیون تن آلومینیوم اولیه به وجود می آید.


لایو بازدید : 13 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)
سخت می‌شود که این کلمه‌های سرکش را به بند بکشم تا از مرزهای خیالی و خط قرمزهای ساختگی نگذرند. برای من، که هزار سال است حرف‌هام را ساده و آسوده گفته‌ام، این روزها، سخت می‌گذرد. برای من، که بلد نشده‌ام، کلمات را با خط کش ِ مصلحت‌ورزی‌های ریاکارانه اندازه بگیرم.

این روزها، سخت می‌گذرد؛ وقتی که می‌ترسم که کسی از "نوشتن" ِ من بترسد.

همین!


جک

لایو بازدید : 13 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)


اسکل یه جونور نیست؛ اسکل دوست منه که با یه شماره جدید اس میده این شماره جدیده منه!! بابا میدونم این یه شماره جدیدته، خودت کی هستی الاغ؟؟
***
سوال دخترا:حالا چی بپوشم؟ سوال پسرا:حالا چی بخورم؟


دخترا ازدونفر توزندگیون بدشون میاد
1)دوس دخترجدید دوس پسر سابقشون
2)دوس دخترسابق دوس پسر جدیدشون
اصن دنیای دارن برا خودشون


دوس دارم یه زن بگیرم اسمش ستاره باشه....
بعد بازم یه زنه دیگه بگیرم اسم اونم ستاره باشه...
بعد خودم برم یه گوشه بشینم جنگ ستارگان ببینم!


من از اون دسته آدمام که یا کاری رو شروع نمی کنم یا وسط کار ولش می کنم


زندگی یعنی باید مثل خر درس بخونی دهنت سرویس بشه تا در آینده بتونی مثل خر کار کنی تا بازم دهنت سرویس بشه:))))



الان داشتم با دختره بحث میکردم سر اینکه چرا دخترا نمیتونن
بیان استادیوم یه جوابی دادم بهش دهنش بسته شد .
گفتم : یکی از دلایلی که دخترا رو استادیوم راه نمیدن اینه که حساب
کن تو لیگ چنتا بازیه؟ سر همه بازیا ندونی چی بپوشی! سخته !!!
خداییش تا حالا اینجوری قانع نشده بود =))


یه ﺳﻮﺍلی ﺫﻫﻦ ﻣﻨﻮ ﺩﺭﮔﯿﺮﮐﺮﺩﻩ !
ﺍﯾﻦ ﺁﺗﺸﻨﺸﺎﻥ های ﻣﺤﺘﺮﻡ ،
ﭼﺮﺍ ﻫﻤﻮﻥ ﻃﺒﻘﻪ ﯼ ﺍﻭﻝ ﻧﻤﯽﺷﯿﻨﻦ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺑﺮﻥ
ﻣﺎﻣﻮﺭﯾﺖ
ﻣﺠﺒﻮﺭ ﻧﺸﻦ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻣﯿﻠﻪ ﻫﺎﺳﺮ ﺑﺨﻮﺭﻥ ﺑﯿﺎﻥ ﭘﺎﯾﯿﻦ؟


لایو بازدید : 8 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
در تقدیر هر انسانی
معجزه ی خاص
از طرف خدا تعیین شده
که قطعا در زندگی اش
در زمان مناسب ، نمایان خواهد شد
یک شخص خاص
یک اتفاق خاص
یا یک موهبت خاص
منتظر معجزه ی زندگی خود باشید

 


امروز دوستان خوبم یه سایت در زمینه تی شرت محرم دیدم خوشم اومد عکس های تی شرت محرم را از این سایت گذاشتم

تی شرت ماه محرم

تی شرت ماه محرم

خرید آنلاین تی شرت محرم

خرید آنلاین تی شرت محرم

تی شرت های محرم

تی شرت های محرم


لایو بازدید : 18 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

اولين دوئل اين فصل 2 قدرت برتر فوتبال باشگاهي اسپانيا، جايي است که اولين تجربه حضور در جذاب‌ترين رقابت فوتبالي دنيا را در اختيار مربيان اين 2 تيم قرار مي‌دهد.


فردا شب چشم تمام اهالي دنياي فوتبال به مهيج‌‌ترين و جذاب‌ترين رقابت در مستطيل سبز خيره خواهد شد زماني که 2 غول سنتي فوتبال اسپانيا، رئال مادريد و بارسلونا جنگ ابدي خود را در اولين ال‌کلاسيکوي فصل جاري لاليگا از سر خواهند گرفت.

به گزارش تسنيم،بارسلونا و رئال مادريد در شرايطي به مصاف يکديگر مي‌روند که برخلاف چند فصل گذشته ميان 2 بازي آنها وقفه نسبتاً طولاني ايجاد شده بود. آخرين باري که اين 2 تيم برابر يکديگر قرار گرفتند 7 ماه پيش بود و همين وقفه طولاني سبب شده بر جذابيت‌هاي بازي فرداشب آنها در ورزشگاه نيوکمپ بارسلونا افزوده شود.

در 7 ماهي که برترين‌هاي فوتبال اسپانيا سر راه يکديگر قرار نگرفتند، اتفاقات مهمي براي هر يک از آنها رخ داد که برخي از آنها تعجب‌برانگيز بوده است و برخي ديگر کاملاً قابل پيش بيني.

هر 2 تيم و به خصوص رئال مادريد در تابستان امسال فرصت را براي تقويت ترکيب خود و خريد مهره‌هاي جديد غنيمت شمردند و برترين‌هاي حال حاضر دنيا را جذب کردند، البته با هزينه‌هايي گزاف.

در مادريد، رئال با رئيس خود، فلورنتينو پرس که به ولخرجي براي خريد ستاره‌هاي دنيا معروف است، گرث بيل، ستاره تاتنهام را با قراردادي 100 ميليون يورويي خريد تا سنت جذب گران‌قيمت‌ترين بازيکنان دنياي فوتبال را حفظ و اين بازيکن ولزي را به گران‌‌ترين نقل‌وانتقال فصل تبديل کند. بيل اما تنها خريد رئالي‌ها در تابستان نبود و آنها بازيکنان ديگري مانند، ايسکو (از مالاگا)، آسير ايارامندي و کارواخال را با بودجه‌اي در حدود 170 ميليون يورو جذب کردند تا يک تابستان پرخرج ديگر را در تاريخ باشگاه ثبت کنند.

در طرف ديگر بارسلونا اگرچه به اندازه مادريدي‌ها خرج نکرد اما پولي که اين تيم بابت خريد، نيمار ستاره برزيلي پيشين خط حمله سانتوس پرداخت به نوبه خود قابل توجه بود. بارسلونا براي خريد نيمار رقمي نزديک به 56 ميليون يورو به برزيلي‌ها داد.

تغيير ديگري که در طول تابستان براي غول‌هاي سنتي فوتبال اسپانيا رخ داد، در کادر فني آنها بود که به کلي تغيير کرد. در پايان فصل گذشته پس از آنکه اعلام شد ژوزه مورينيو ديگر تمايلي به ماندن در سانتياگوبرنابئو ندارد، کارلو آنچلوتي، سرمربي ايتاليايي پيشين پاري‌سن‌ژرمن در يک پروسه پر کش‌وقوس جاي آقاي خاص را روي نيمکت رئال مادريد گرفت تا براي اولين بار مربيگري در لاليگا را هم تجربه کند.

کمي بعد بارسلونا هم اقدام به تغيير مربي کرد با اين تفاوت که برخلاف مادريدي‌ها اين اتفاق به صورت کاملاً غيرمنتظره رخ داد. در حقيقت بيماري تيتو ويلانووا، سرمربي پيشين کاتالان‌ها که همچنان مشغول گذراندن دوره مداواي بيماري سرطان است،‌ او را از ادامه کار در نيوکمپ محروم کرد تا به جاي او خراردو مارتينو، سرمربي تيم نيوولز اولدبويز آرژانتين که سبک کاري و فلسفه فوتبالش شبيه فلسفه فوتبال بارسايي‌ها بود، هدايت آبي‌واناري‌ها را بر عهده بگيرد.

بازي شنبه شب براي هر 2 مربي اولين تجربه‌اي است که از حضور در ميدان نبرد ال‌کلاسيکو کسب مي‌کنند و با توجه به خريدهاي تابستاني‌شان انتظارات فراواني از آنها وجود دارد. هم کارلتو و هم تاتا مارتينو مي‌دانند هر کار موفقيت ديگري که در دوران مربيگري خود در تيم‌‌هاي‌شان کسب کنند، باز هم در ارزيابي که هواداران از عملکرد آنها خواهند داشت، نتايج ال‌کلاسيکوهايي که رئال مادريد و بارسلونا با هدايت آنها کسب کرده‌اند، فاکتوري بسيار مهم به شمار خواهد آمد.

شروع بهتر و کاهش اختلاف

با وجود آنکه رئال مادريد نسبت به بارسلونا براي خريد بازيکنان جديد هزينه بيشتري کرد و مربي را استخدام کرد که با سازوکار فوتبال اروپا و جو بازي در ليگ‌هاي فشرده‌اي مانند لاليگا آشنا است، اين بارسلونا بوده که در فصل جاري ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا شروع بهتري داشته است.

در حقيقت کاتالان‌ها پيش از بازي شنبه هفته گذشته در خانه اوساسونا که با تساوي بدون گل خاتمه يافت، تمامي 8 بازي‌ که پيش از آن در لاليگا انجام دادند را برده بودند. يک پيروزي ديگر در پامپلونا کافي بود تا بارسلونا با رکورد 9 پيروزي متوالي کهکشاني‌ها در دهه 50، که بهترين شروع تاريخ لاليگا را به نام خود ثبت کرده‌اند برابر شوند اما به نظر مي‌رسيد که دغدغه بازي با ميلان در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا تمرکز آنها را گرفته بود، هرچند در خانه ميلان هم به نتيجه‌اي بهتر از تساوي يک بر يک دست پيدا نکردند.

درست در همان شبي که بارسلونا برابر اوساسونا متوقف شد، رئال مادريد در سانتياگوبرنابئو مالاگا را از پيش رو برداشت تا فاصله‌اش با صدر جدول را به 3 امتياز کاهش داد. وضعيت رواني کهکشاني‌ها بهتر هم شد زماني که آنها سومين پيروزي اروپايي متوالي اين فصل خود را در خانه با شکست يوونتوس کسب کردند تا جايگاه خود در صدر جدول گروه B را تثبيت کرده و به مرحله حذفي نزديک‌تر شوند.

نگاهي به آمار

بارسلونا فرداشب در شرايطي از رقيب ديرينه خود پذيرايي مي‌کند که آمار و ارقام چند بازي اخير رودرروي 2 تيم حکايت از برتري کهکشاني‌ها در ال‌کلاسيکوها دارند. بارسلونا در 5 ال‌کلاسيکوي اخير، چه در لاليگا و چه در جام حذفي اسپانيا، نتوانسته است بر کهکشاني‌ها غلبه کند. در اين 5 بازي 3 بار رئال مادريد برنده ميدان بوده و 2 بار ديگر بازي با تساوي به پايان رسيده است.

در آخرين ال‌کلاسيکو که در ماه مارس امسال برگزار شد، اين کهکشاني‌ها بودند که با نتيجه 2 بر يک بارسلونا را در ورزشگاه سانتياگو برنابئو شکست دادند.کريم بنزما و سرخيو راموس در آن بازي براي رئال مادريد گلزني کردند تا تک گل ليونل مسي براي کاتالان‌ها سودي نداشته باشد.

درست يک هفته پيش از آن بازي هم کهکشاني‌ها توانسته بودند در بازي برگشت جام حذفي اسپانيا، در نيوکمپ بارسلونا را با نتيجه 3 بر يک شکست دهند تا با احتساب تساوي يک بر يک بازي رفت، در مجموع با نتيجه 4 بر 2 راهي فينال شوند هرچند که در آن بازي مغلوب اتلتيکومادريد شدند.

آخرين باري که بارسلونا در نيوکمپ توانست رئال مادريد را شکست دهد بازي رفت سوپرجام اسپانيا در ماه آگوست سال 2012 بود که با نتيجه 3 بر 2 بر مردان ژوزه مورينيو غلبه کردند هرچند آنها با قبول شکست 2 بر يک در بازي برگشت به خاطر گل زده کمتر در خانه حريف جام را به کهکشاني‌ها تقديم کردند.

وضعيت 2 تيم

خبر بد براي هواداران بارسلونا اين است که سايت اين باشگاه اعلام کرد، جرارد پيکه، مدافع مياني اين تيم در بازي با ميلان در ليگ قهرمانان اروپا از ناحيه همسترينگ پاي چپ مصدوم شده است و نتوانسته در تمرينات اخير تيمش شرکت کند. به اين ترتيب احتمال اينکه جرارد نتواند در اولين ال‌کلاسيکوي فصل حضور داشته باشد بسيار زياد است. غيبت جرارد بدان معنا است که کريستيانو رونالدو، مهاجم پرتغالي رئال مادريد تهديد جدي‌تري براي دروازه کاتالان‌ها خواهد بود، چرا که در چندين ال‌کلاسيکوي اخير، مسئوليت کنترل رونالدو همواره بر عهده پيکه بوده است.

در غياب احتمالي پيکه وظيفه کنترل رونالدو يا بر عهده کارلس پويول، کاپيتان پا به سن گذاشته کاتالان‌ها خواهد افتاد که به تازگي دوران ريکاوري‌اش را پشت سر گذاشته يا بر عهده مارک بارترا است که تجربه کافي از حضور در ال‌کلاسيکوها ندارد. به اين ترتيب خط دفاع بارسلونا شکننده‌تر از قبل خواهد بود.

در طرف ديگر اما رئال مادريد با ترکيبي تقريباً کامل پا به ميدان مي‌گذارد و به گفته آنچلوتي حتي گرث بيل هم مي‌تواند در ترکيب کهکشاني‌‌ها قرار بگيرد.


لایو بازدید : 19 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
گاهی گمان نمیکنی ولی میشود


گاهی نمیشود ، نمیشود که نمیشود


گاهی هزاران دعا بی اجابت است


گاهی نگفته قرعه بنام تو میشود


گاهی گدای گدایی و بخت نیست


گاهی تمام شهر گدای تو میشود



دکتر شریعتی




لایو بازدید : 13 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

خوابم نمیبرد…

به هیچ چیز فکر نمیکنم…

جز “او” و میدانم که خواب است…

و قبل از بسته شدن چشمهایش

به همه چیز فکر کرده است…

جز “من”……!!!


لایو بازدید : 21 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
line اس ام اس فلسفی سخنان ( ﭘﺎﺋﻮﻟﻮ ﮐﻮﺋﻠﯿﻮ )!!!!


زندگی هنر نقاشی کردن است بدون استفاده از پاک کن سعی کن همیشه طوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی نیازی به پاک کن نداشته باشی

اگر هیچوقت بعد از هر لبخندی خدا را شکر نمیکنید حقی نخواهید داشت بعد از هر اشکی از او گله مند باشید

هر پرهــــــیزکار گذشـــــــته ای دارد
و هر گناهکار آینده ای
پس ، قضــــــــاوت نکن . . .


هنگام غلیان احساسات ، هیچ تصمیم مهمی نگیر .
در این صورت اشتباه خواهی کرد .
اول درونت را آرام کن .
ذهن مانند یک دریاچه است .
هنگام غلیان احساس ، دریاچه مواج است .
دریاچه هنگامی نور ماه را منعکس می کند که آرام باشد .


زندگی مانند کودکی است که اگر مــــیخواهید به خواب نرود
همــــیشه او ” را ” سرگرم کنید




line اس ام اس فلسفی سخنان ( ﭘﺎﺋﻮﻟﻮ ﮐﻮﺋﻠﯿﻮ )!!!!


لایو بازدید : 12 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

در نوشته قبلي به داشته ها و جايگاه انسان اشاره شد و در مورد درك انسان از داشته هايش و تاثير اين درك بر رفتارهاي وي توضيحاتي ارائه شد. اما در مورد درك انسان از جايگاه خويش و تاثيرات اين درك صحبتي نشد و شرح مسئله به اين بخش موكول شد.

 اگر مفهوم ثروت را در داشته ها مستتر بدانيم، مي توان از عنوان "جايگاه" نيز مفهوم قدرت را بيرون كشيد. درك فرد از اين دو مفهوم (ثروت و قدرت)، نحوه تعامل و كيفيت روابط وي را تعيين مي كند. اگر درك صحيح و مطابق با واقعيتهاي وجودي انسان باشد بندگي چندان سخت نخواهد بود اما اگر درك وارونه و توام با توهم باشد و كمي هم چاشني شهوت به آن افزوده شود انسان به آساني تبديل به هيولا مي شود. تاريخ مملو از اينگونه افراد است.

همانطور كه بارها در اين نوشتار گفتم تنها عنصر وحدت بخش و توحيدي كه در تمامي روابط و تعاملات انسان ساري و جاريست و توقف در آن راه ندارد عنصر بندگيست. بندگي نقطه مقابل هيولا شدن است، نقطه مقابل طغيان و سركشيست.

 وقتي مخاطب انسان خداست فرض دارايي و شان و جايگاه و رتبه ذاتي براي خود باطل است. اما وقتي انسان در مقابل خود يا ديگران يا ساير مخلوقات است قصه به گونه اي ديگر است. البته تعيين جايگاه فقط مختص خالق است و فقط اوست كه مي داند چه خلق كرده و اگر مخلوق در مقام قضاوت بنشيند و مخلوق ديگري را پست بخواند در واقع به خالق آن مخلوق اهانت كرده است.

معمولا در سطح عموم مردم مفاهيم با دقت صد در صدي به كار برده نمي شوند. به همين دليل مفهوم جايگاه و شان و رتبه معمولا با مفهوم نقش مترادف مي شود. مع الاسف اين فرض خطا بسياري از مردم را به سمت خودخواهي، ظلم، طغيان و شرك مي كشاند. فرقي هم نمي كند كه حكومت در دست فرد باشد يا اداره يك فروشگاه، پدر باشد يا همسر و يا فرزند و يا در هر نقش ديگر.  اگر انسان فرض را بر برتري خويش بگذارد و به جاي حصول دركي درست از اهميت و حساسيت نقش خويش، خود را صاحب قدرت بداند به يقين ره به طاغوت مي برد. حركت انسان در مسير بندگي با نفي شان و رتبه و جايگاه و در يك كلمه با نفي خود شروع مي شود و در نهايت به خدا ختم مي شود. اعتقاد به اين موضوع كه در شكل تواضع، از خود گذشتن و اخلاص در رفتار انسان بروز مي كند در تمام فرهنگها و در ميان همه انسانها فارغ از اينكه چه دين و اعتقادي دارند ارزشمند تلقي مي شود و در مقابل خودخواهي، استبداد و غرور منفور و مطرود است.

تا اين قسمت از بحث مفاهيم و واژه هاي كليدي همچون بندگي، داشته ها، جايگاه و نقش انسان در ذيل عنوان معرفتهاي بنيادين تفكر توحيدي بحث شد. هدف از بيان اين مفاهيم و ترسيم نسبتها و ابعاد و اندازه ها و ارتباط اين مفاهيم رسيدن به يك ساختار و مدل فكري فلسفي توحيدي در روابط انسان با مخاطبهاي مختلف بود و قرار بود كه بر مبناي ساختار شكل گرفته دسته بندي منسجمي ارائه شود. به گمان نگارنده دسته بندي مفروض مي تواند به صورت فهرستي از انواع روابط با مخاطبهاي مختلف باشد كه در ادامه مطلب آورده شده است. همچنين در نوشته هاي بعدي شرح مبسوط كيفيت اين روابط با حفظ اصل بندگي در تمام عرصه ها ارائه خواهد شد.

 

1-                 رابطه فرد با خودش

داشته ها (ثروت): رابطه واسطه فقير (فرد) با گيرنده فقير (خودش)

جايگاه (قدرت): از موضع من برتر (عقل) با من پايينتر (نفس)

نقش: مدير و مجموعه

توضيح: انسان در محضر خويش فقير است و چيزي از خويش ندارد كه براي خويش صرف كند اما در وي هديتي به نام عقل به وديعه گذاشته شده است كه وسيله كسب رزق و روزي انساني وي است.

 

2-               رابطه فرد با فرد ديگر

داشته ها (ثروت): رابطه واسطه غني با گيرنده غني

جايگاه (قدرت): از موضع من پايينتر با مخاطب بالاتر

نقش: واسطه و گيرنده

توضيح: فرد در ارتباطش با فرد ديگر از يك سو مجاز به ابراز فقر نيست و از سوي ديگر ملزم به دستگيري و كمك است. همچنين فرد مجاز نيست ديگران را محتاج خود بداند. اگر نگاه اينگونه باشد يعني اينكه هر دو طرف خود را غني و بي نياز بدانند آنچه ميان طرفين رد و بدل مي شود حكم هديه را دارد، هم دهنده خشنود است و هم گيرنده و منتي بر هيچ كدام نيست. اما آنجا كه موضوع قدرت و جايگاه در ميان است فرد تسلطي بر ديگري ندارد و بالعكس براي اينكه از ديگران بندگي طلب نكند بايد خود را در جايگاهي پايينتر بداند.

 

3-              رابطه فرد با ديگران

داشته ها (ثروت): رابطه فرد غني با جامعه غني

جايگاه (قدرت): از موضع من برابر با مخاطب برابر

نقش: عضو و بدن

توضيح: براي حمايت از حقوق فرد در مقابل نيروي ويرانگر جامعه و حفظ استقلال و تاكيد بر مسوليت فرد در مقابل سرنوشت خويش لازم است كه هم فرد را غني بدانيم و هم جايگاه وي را با كل انسانها برابر بدانيم.

 

4-          رابطه فرد با طبيعت

داشته ها (ثروت): رابطه فرد فقير با طبيعت غني

جايگاه (قدرت): از موضع من پايينتر با مخاطب بالاتر

نقش: نگهبان و گنجينه

توضيح: طبيعت براي ادامه بقاي خويش هيچ نيازي به انسان ندارد و بالعكس اين انسان است كه براي بقا نيازمند طبيعت است. انسان مجاز است به قدر نيازش از طبيعت بهره بگيرد، به شرط آنكه به آن آسيب نرساند.

 

5-          رابطه فرد با ساخته هايش

داشته ها (ثروت): رابطه فرد غني با سازه اي فقير

جايگاه (قدرت): از موضع من برتر با سازه اي پايينتر

نقش: خالق و مخلوق

توضيح: هر چه قدر ساخته هاي بشر پيچيده تر مي شوند انسان در مقابل ساخته هايش عاجزتر مي شود. در صورتي كه خالق هرگز نبايد مقهور مخلوق خويش باشد. انسان امروز اسير ساخته هاي خويش است. حفظ غنا و عدم وابستگي، همچنين ماندن در جايگاه برتر در مقابل ساخته هاي دست خويش ضامن نجات انسان است.

 

6-           رابطه فرد با انسان كامل

داشته ها (ثروت): رابطه فرد فقير با فردي غني

جايگاه (قدرت): از موضع من پايينتر با مخاطب بالاتر

نقش: پيرو و پيشوا

توضيح: دو نوع رابطه هميشگي ميان بنده و خدا برقرار است: رابطه عبادي و رابطه ولايي. رابطه عبادي به هيچ موجودي تفويض نشده اما رابطه ولايي چرا. انسان به حكم فطرت خالق خويش را مي شناسد اما به حكم اراده و آزادي راه را گم مي كند. براي اينكه در گمگشتگي و حيراني نماند و در مدار خويش سرگردان نگردد نياز به راهبر و رهنما دارد. اين راهنمايي در قالب يك رابطه ولايي به انسانهاي مختلفي تفويض شده كه اطاعت از ايشان در حكم اطاعت از خداست و مساويست با پيدا كردن راه و رسيدن به اوج قله بندگي. رابطه ولايي از پدر و مادر به عنوان واسطه هاي خلقت و واسطه هاي رشد شروع مي شود، با معلم و استاد ادامه مي يابد و به امام يعني انسان كامل مي رسد.

 

7-          رابطه فرد با خداوند

داشته ها (ثروت): رابطه فقير مطلق و غني مطلق

جايگاه (قدرت): از موضع هيچ با همه چيز

نقش: بنده و مولا

توضيح: همانطور كه گفته شد ميان انسان يعني هيچ مطلق و خداوند يعني همه چيز مطلق رابطه عبادي و ولايي برقرار است كه در صورت بندگي خالصانه و محض انسان از اوج فقر به اوج غنا مي رسد.


لایو بازدید : 12 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)


 ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺗﻮ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺩﺳﺖ

                                        ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﺟﺰ ﭘﺪﺭ ﻭ ﺑﺮﺍﺩﺭﺍﺵ ﮔﺮﻓﺖ.

 

ﺍﮔﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﮐﻠﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮔﻔﺖ.

                                             ﺍﮔﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﺮﺩ....

             

      ﺍﮔﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﺨﺎﻃﺮ * ﺗﻮ* ﭘﺎﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭ ﻏﺮﻭﺭﺵ.

                                                    

ﺍﮔﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﻃﻌﻢ ﺑﻮﺳﻪ ﺭﻭ ﺣﺲ ﮐﺮﺩ .…
             
 اگه برای اولین بار توی آغوشت خوابید...


 ﻗﺴﻢ ﺑﻪ ﻭﺟﺪﺍﻧﺖ ﻗﺪﺭ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺍﯾﻦ ﺍﻭﻟﯽﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻥ!
 
 ﺍﻭﻥ  ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻫﺎ ﺭﻭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽ ﺩﺍﺩ . . .
 
  
 ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺯﺵ ﻧﮕﺬﺭ...




لایو بازدید : 18 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
مرا تنها گذاشته اي
سهم من از تو
فقط سوختن است
انگار بايد بسوزم و
تمام شوم
مرا در کافه اي جا گذاشته اي
مثل سيگار نيم سوخته
مثلا رفته اي که برگردي
شب از نيمه گذشته
اما از تو خبري نشده است


لایو بازدید : 12 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
پریشت رفتیم دکتری که خاله الی معرفی کرده بود، بدو بدو خودمون رو رسوندیم جلو در مطلب توی خیابون قائم مقام، ساعت تقریبا 8 بود، تا نزدیکای 10 نشستیم تا بالاخره بریم پیش دکتر،

خدا رو شکر دکتر با بررسی آزمایش و معاینه گفت که هیچ مشکلی وجود نداره

اول کار از الی پرسید، قصد بچه دار شدن دارید ولی بیچاره الی گیج شد گفت نه ،

دوباره آخر کار که الی گفت بخوایم بچه دار بشیم چی ؟ دکتر گیج شد و گفت بالاخره تصمیم دارید با ندارید؟

خوشبختانه مشکلی نبود و فقط دکتر گفت که باید این قرصهای تیروئید رو تا 100 سالگی بخوره ،، بعدش نخواست اشکالی نداره ...




تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

لایو بازدید : 9 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)


 
 يک پنجره براي شنيدن
 
 يک پنجره که مثل حلقه ي چاهي
 
 در انتهاي خود به قلب زمين مي رسد
 
 و باز مي شود به سوي وسعت اين مهرباني مکرر آبي رنگ
 
 يک پنجره که دست هاي کوچک تنهايي را
 
 از بخشش شبانه ي عطر ستاره هاي کريم
 
 سرشار مي کند
 
 و مي شود از آنجا
 
 خورشيد را به غربت گل هاي شمعداني مهمان کرد
 



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

لایو بازدید : 9 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
مدتی است که در مناظرات و سخرانی ها و مکاتبات و تجمع ها و اعتراضات و تشویق ها از افرادی به ماک معتمد محل و معتمد مردم استفاده های خوبی می شود و گاها استفاده ابزاری می شود

براستی افراد معتمد چه کسانی هستند ؟

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

با سلام در برخی محافل و مجامع خصوصا در جلسات اخیر شاهد ظهور و حضور برخی افراد با عنوان معتمدین بودیم با کمال احترام و ادبی که به این بزرگواران دارم و با تذکر این نقطه که مطالب ارسالی را حمل بر توهین و افترا ننمائید تا مورد کار بران   قرارگیرد مطالبی را با راهکارهایی بیان می دارم ..

   در برخی نوشته ها و جلسات شهر از معتمدین شهر  صحبت می شود آیا ما مجاز هستیم فقط از این گروه دعوت کنیم واقشار  دیگر جامعه  را فراموش کنیم.


اگر ما خواسته باشیم به نام دیگران سخن بگوییم باید اجازه انها را داشته باشیم یا نه ما فقط خود را عقل کل می دانیم و بقیه اقشار جامعه را نادان می دانیم

اساساً معتمدان وبه تعبیری دیگر ریش سفیدان یک جامعه مزین به خصوصیاتی همچون

 1- مورد اعتماد مردم بودن 2- نفوذ کلام  داشتن در جمع کثیر مردم  هستند ویا به صفت خصوصیاتی منبعث از عقاید وآداب ورسوم منطقه مورد پذیرش بخش قابل توجهی از جامعه آماری هستند.

ودر منازعات واختلاف ها  رای این افراد نه به وجه  والزام قانونی بلکه به اعتبار جایگاه اجتماعی شان فصل الخطاب قرار می گیرند

این افراد را شاید بتوان دولت وقدرت معنوی در سایه جامعه به شمار آورد.

در یک جامعه توصیه یافته فرهنگی اعتقاد مداردر گزینش این افراد

1-صداقت2-تقوی3-شجاعت 4-روحیه ایثار 5-مسوولیت را مد نظر قرار می دهند

 ودر جوامع منحط  می تواند یک شخص برخلاف خصوصیات مذکور وبالعکس آنها موجه تلقی ومورد اعتماد مردم قرار گیرد.

لذا زمانی که در جامعه ما مطرح می گردد"دیدار معتمدین بیدگل با آقای فلان" مبنا بر این قرار می گیرد که:

1- این افراد مورد قبول واعتماد  بخش قابل توجهی از جامعه هستند

2-این افراد دارای نفوذ کلام در بخش قابل توجهی از مردم هستند

این دو خصلت شرط لازم هستند لیکن کافی نیستند و حداقل باید خصوصیات ذیل را  نیز داشته  باشند:

1-تقوی

2-صداقت

3-شجاعت

4-روحیه ایثار

5-مسوولیت پذیری

6- بصیرت



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

لایو بازدید : 10 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
بمناسبت هفته تربیت بدنی نواختن زنگ ورزش صبحگاهی در مدارس گنبد اجرا شد. دختران دبیرستان شاهد نیز با انجام نرمش در برنامه صبحگاه 27 مهرماه اولین روز شمار هفته تربیت بدنی را  اجرا کردند.

عکسها به پیوست گذاشته خواهد شد.



لایو بازدید : 14 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

 Life goes and you do not know what will happen tomorrow. The future is full of uncertainty. Uncertainty that knocks you out of the hand wound and on the other hand gives you hope to live .Live and breathe in the commotion and believe that a bright future is waiting for you and be patient……

 

 

 

 

 

عمری که می رود و تو نمی دانی که فردایت چه خواهد شد.فردایی که سرشار از ابهام است.ابهامی که تو را از طرفی زخم می زند و از طرفی دیگر به تو امید می بخشد تا زندگی کنی و در میان هیاهوی زندگی نفس بکشی و باور کنی که آینده ای روشن در انتظار تو است و صبور باشی ....

صبر کن ای دل که صبر سیرت اهل صفاست.....  


لایو بازدید : 8 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

فرق من بایه مترسک چیه ای مردم دنیا
هردو پوشالی وخالی هر دومون تنهای تنها
پای اون تو خاک باغه پای من توگل تقدیر
اون لباسش شده کهنه من میشه رخت تنم پیر
اون میخواد بخنده اما لبی روی صورتش نیست
من که لب دارم و صورت شده چشمای دلم خیس
اون پر از عشق دویدن من پر از میل سکونم
سرنوشتمون یه جوره نمیتونه نمیتونم
کسی نیس دلش به حال ما مترسکا بسوزه
تن پاره پارمونو با نوازشش بدوزه
جز پرنده ها به پامون هیچکسی بلند نمیشه
اخه از ما مث مرده نفسی بلند نمیشه
با کسی کاری نداریم حتی اون کلاغ نامرد
اونی که دشنه ی دردو توی سینمون فرو کرد
تو که با دستای خونی روبروی من من نشستی
نشو دلگیر که تو تنها یه مترسکو شکستی
یه مترسک که فقط یه رخت کهنس به صلیب
یه مترسک که نداد حتی کلاغا رو فریب
فرق من بایه مترسک چیه  ای اهل زمین
دلی که سینمو سنگین  میکنه فقط همین  

(شعری از حامد جلیلی)


لایو بازدید : 10 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

بابک زنجانی دروغ گفته بود!

بابک زنجانی در سلسله داستان‌های دنباله‌دار خود از چگونگی میلیاردر شدن به یک نام اشاره کرده است. محسن نوربخش رئیس کل فقید بانک مرکزی.  زنجانی مدعی است در مسیر کاری خود برخورد با مرحوم نوربخش موجب شده کارمزدی 17 میلیون‌تومانی به دست آورد.

  بابک زنجانی در سلسله داستان‌های دنباله‌دار خود از چگونگی میلیاردر شدن به یک نام اشاره کرده است. محسن نوربخش رئیس کل فقید بانک مرکزی. زنجانی مدعی است در مسیر کاری خود برخورد با مرحوم نوربخش موجب شده کارمزدی 17 میلیون‌تومانی به دست آورد. در آن زمان به طور متوسط قیمت آپارتمان در تهران حداکثر 170 هزار تومان بوده است.

 

زیرا آقای میلیاردر می‌گوید با این پول در خیابان میرداماد یک دفتر خریده است. گزارش مرکز آمار نیز نشان می‌دهد قیمت خرید یک متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران به طور متوسط 160 هزار تومان بوده است. با این حساب آقای میلیاردر توانسته با یک تومان کارمزد برای فروش هر دلار در بازار آزاد، سود 17 میلیون‌تومانی به دست بیاورد.

 

سودی که به گفته او با لطف خدا حاصل شده و از قبل آشنایی با مرحوم نوربخش. زیرا او در دوران سربازی راننده وی بوده و دکتر نوربخش پس از سربازی به او اعتماد کرده و زنجانی را در کنار چند تن دیگر رابط بانک مرکزی برای تزریق ارز به بازار قرار داده است.

آیا آقای نوربخش راننده‌ای به نام بابک زنجانی داشته است؟
یزدان‌پناه، سال‌های سال رئیس دفتر مرحوم نوربخش در وزارت اقتصاد و بانک مرکزی بوده است. شخصی که نزدیک‌ترین ارتباط کاری را با او داشته است و بدون شک کسی را که قریب به دو سال راننده رئیس کل بوده و نامه در کارتابل وی قرار می‌داده از یاد نمی‌برد.

 

یزدان‌پناه با صراحت می‌گوید: مرحوم نوربخش هیچ‌گاه راننده‌ای به نام بابک زنجانی نداشته است. حسن معتمدی مدیر سیاست‌ها و مقررات ارزی نیز یک گام جلوتر از یزدان‌پناه قدم بر‌می‌دارد.  او می‌گوید: راننده رئیس کل بانک هیچ‌گاه سرباز نبوده است و چهره‌هایی که این مسوولیت را داشتند، تماماً چهرهای جا‌افتاده بودند.

 

اما شاید نکته کلیدی را محمد‌رضا شجاع‌الدینی معاون اداری و مالی پیشین بانک مرکزی بیان کرده است.  او می‌گوید پس از آنکه این ادعا را شنیده با توجه به آنکه تصویر چاپ‌شده از بابک زنجانی برایش غریب بوده از دوستانش در معاونت مالی و اداری خواسته تا سابقه بابک زنجانی را در این بانک بررسی کنند.  پاسخ معاونت مالی و اداری جالب بوده است: هیچ‌گونه سابقه‌ای از بابک زنجانی در کارگزینی بانک مرکزی وجود ندارد.

 

گرچه با رد ادعای اول بابک زنجانی مبنی بر آنکه راننده زنده‌یاد نوربخش بوده است، ادعای دوم نیز رد می‌شود اما محمد‌جواد وهاجی قائم‌مقام بانک مرکزی حرف آخر را زده است.  در دوران مرحوم نوربخش کمیته تزریق ارز به بازار زیر نظر او فعالیت می‌کرده است. بنابراین او تمامی چهره‌هایی که رابط بانک مرکزی بوده‌اند به خوبی می‌شناسد. 

 

آقای وهاجی می‌گوید: به هیچ وجه شخصی به نام بابک زنجانی را نمی‌شناسد. بدبیارهای آقای میلیاردر تمامی ندارد، پس از دو میلیارد دلار پول نفتی که به وزارت نفت نیامده، ریزش گود ایران زمین، باز شدن پای باشگاه راه‌آهن به رشوه به داوران و ... تکذیب ادعای نقطه آغاز پولدار‌ شدن او اتفاق تازه‌ای به حساب می‌آید.

 

اما این اتفاق با دیگر بدبیاری‌ها فرق دارد.  شاید بازگشت پول وزارت نفت به بهانه تحریم طول بکشد، خانه‌های اطراف گود ایران زمین را با پول بخرد، در ماجرای رشوه خود را کنار بکشد اما در این ماجرا پس از تکذیب مدیران مرحوم نوربخش باید اثبات ادعا کند.

 

آقای پولدار اگر سندی نداشته باشد این بار نه بهانه می‌تواند بیاورد نه پولش چاره‌ساز است. حتی اگر خانواده نوربخش اعاده حیثیت نکند یا بانک مرکزی اقدام قانونی انجام ندهد زنجانی با بحران هویت روبه‌رو است.  او چگونه توانسته صاحب این موقعیت شود؟ مردی که تلاش کرده بود با دو گفت‌و‌گو مسائل پیرامون خود را شفاف کند دوباره به کانون ابهام باز خواهد گشت./


لایو بازدید : 10 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
یعنی اگه این چندتا کلمه رو از پسرا بگیری

عمرا بتونن حرف بزنن:

ناموسن، ب مولا، خدا وکیلی و........

بقیشم دیگه سانسوره خودتون میدونید

   :lol:


لایو بازدید : 9 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
 

اول نوشت: یکی از دوستان که از سادات هستند امر کردند که حقیر دوباره مطلب بذاره ما هم اطاعت امر کردیم.

 

 

به جز حضور تو ..

هیچ چیز این جهان بی کرانه را

جدی نگرفتم

حتی عشق را...

 

 

" حسین پناهی "

 

 

 


لایو بازدید : 11 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
امروز، بیقرار دیدنم و فردا،

چله نشین خاطرات .

تو، بیتابم می کنی و من . . . 

شاعر میشوم.


لایو بازدید : 8 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

موضوع بحث هفته اول:معیارهای انتخاب همسر

طرح موضوع از داداش حسینم (کلشتر عشق من (داداش حسینم))

حسین :سلام.خیلی خوبه.منم موافقم.اگه جسارت نباشه میخواستم هفته اول مال سوال من باشه.من میخواستم نظر بچه هارو در مورد معیارهای انتخاب همسر بدونم.فقط خواهشا شعار ندین اونی که تو دلتون هستو بگین.همه ما میدونیم معیارای ازدواج هر فردی باید اول اخلاق باشه بعد خانواده و...
اما یه سری معیار های دیگه هم هست که داشتن اونا واسه هممون در انتخاب همسر اولویت داره.من اونارو میخوام بدونم.بازم اگه توضیح بیشتر خواستین من در خدمتم.

ممنون...

آرزو:نظر برای همه بصورت  آزادانه است و بدون هیچ ویرایشی تایید میشه دوستای گلم

 


لایو بازدید : 12 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
شانه های دلم

بد درد میکنند !

انگار دلم گرفته

که نیاز به یک سجاده پهن دارم

برای فشرده شدن ابرهای احتمالی طوفانی

هوایم عجیب آلوده است ...



لایو بازدید : 18 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

با پایان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان دختر کشور، تیم لرستان در بخش تیمی به عنوان خوبی دست نیافت.

این رقابتها که با حضور 131 ورزشکار و مربی از 20 استان در مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت آغاز شده بود، با قهرمانی تیم فارس به پایان رسید.

در این رقابتها ورزشکاران در 20 ماده با هم به رقابت خواهند پرداخت که سهم لرستان، دو مقام سومی بود.

در 100 متر، پریا میردریکوند از لرستان با زمان 13 ثانیه و 6 صدم ثانیه پس از دوندههای فارس و خراسان رضوی بر سکوی سوم ایستاد.

 همچنین در 10000 متر، فائزه حسنپور با زمان 46 دقیقه و 29 ثانیه و 7 صدم ثانیه رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در نتایج تیمی، فارس با 95 امتیاز قهرمان شد و لرستان جایگاهی در بین 10 تیم اول نداشت.



لایو بازدید : 14 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گل آفتاب گردان رو به نور می چرخد و آدمی رو به خدا . ما همه‌ آفتابگردانیم.اگر آفتابگردان‌ به‌ خاک‌ خیره‌ شود و به‌ تیرگی،دیگر آفتابگردان‌ نیست.

 

آفتابگردان‌ کاشف‌ معدن‌ صبح‌ است‌ و با سیاهی‌ نسبت‌ ندارد.

 

اینها را گل‌ آفتابگردان‌ به‌ من‌ گفت‌ و من‌ تماشایش‌ می‌کردم‌ که‌ خورشید کوچکی‌ بود در زمین‌ و هر گلبرگش‌ شعله‌ای‌ بود و دایره‌ای‌ داغ‌ در دلش‌ می‌سوخت.

 

آفتابگردان‌ به‌ من‌ گفت: وقتی‌ دهقان‌ بذر آفتابگردان‌ را می‌کارد، مطمئن‌ است‌ که‌ او خورشید را پیدا خواهد کرد.

 

آفتابگردان‌ هیچ‌ وقت‌ چیزی‌ را با خورشید اشتباه‌ نمی‌گیرد؛ اما انسان‌ همه‌ چیز را با خدا اشتباه‌ می‌گیرد.

 

آفتابگردان‌ راهش‌ را بلد است‌ و کارش‌ را می‌داند. او جز دوست‌ داشتن‌ آفتاب‌ و فهمیدن‌ خورشید، کاری‌ ندارد.

 

او همه‌ زندگی‌اش‌ را وقف‌ نور می‌کند، در نور به‌ دنیا می‌آید و در نور می‌میرد. نور می‌خورد و نور می‌زاید.

 

دلخوشی‌ آفتابگردان‌ تنها آفتاب‌ است.

 

آفتابگردان‌ با آفتاب‌ آمیخته‌ است‌ و انسان‌ با خدا.

 

بدون‌ آفتاب، آفتابگردان‌ می‌میرد؛ بدون‌ خدا، انسان.

 

آفتابگردان‌ گفت: روزی‌ که‌ آفتابگردان‌ به‌ آفتاب‌ بپیوندد، دیگر آفتابگردانی‌ نخواهد ماند و روزی‌ که‌ تو به‌ خدا برسی، دیگر «تویی» نمی‌ماند.

 

و گفت‌ من‌ فاصله‌هایم‌ را با نور پر می‌کنم، تو فاصله‌ها را چگونه‌ پُر می‌کنی؟ آفتابگردان‌ این‌ را گفت‌ و خاموش‌ شد.

 

گفت‌وگوی‌ من‌ و آفتابگردان‌ ناتمام‌ ماند.

 

زیرا که‌ او در آفتاب‌ غرق‌ شده‌ بود.

 

جلو رفتم‌ بوییدمش، بوی‌ خورشید می‌داد.

 

تب‌ داشت‌ و عاشق‌ بود.

 

خداحافظی‌ کردم، داشتم‌ می‌رفتم‌ که‌ نسیمی‌ رد شد و گفت: نام‌ آفتابگردان‌ همه‌ را به‌ یاد آفتاب‌ می‌اندازد، نام‌ انسان‌ آیا کسی‌ را به‌ یاد خدا خواهد انداخت؟

 

آن‌ وقت‌ بود که‌ شرمنده‌ از خدا رو به‌ آفتاب‌ گریستم


لایو بازدید : 17 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/11/03/13911103000571_PhotoA.jpg

سرهنگ علی طاحونی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر گزارش پلیس اطلاعات این فرماندهی مبنی بر نگهداری سلاح جنگی توسط فردی به هویت «ج – م» موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.این مقام انتظامی افزود: با حضور به موقع ماموران پلیس، موضوع به مقام قضایی گزارش و در بازرسی از خانه باغی نامبرده یک قبضه کلت جنگی زیگزائور و یک قبضه اسلحه تک لول شکاری مدل کوسه به همراه خشاب و تعداد 6 فشنگ جنگی کشف شد.طاحونی در ادامه گفت: سلاح‌های کشف شده به همراه متهم تحویل مقامات قضایی شد.وی از مردم خواست نسبت به قوانین و مقررات پایبند بوده و از نگهداری هرگونه سلاح که امنیت جانی مردم را به خطر می‌اندازد اجتناب کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را به مراکز پلیس اطلاع دهند.


لایو بازدید : 14 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)


« امام حسين عليه السلام مشتری زيادی دارد،

ممكن است امام‌های ديگر هم همين طور باشند،

ولی خدا مشتری ندارد!

من دلم برای خدا می‌سوزد كه مشتری‌هايش كم است،

كمتر كسی می‌آيد بگويد:

كه من خدا را می‌خواهم و می‌خواهم با او آشنا شوم. »




شيخ رجبعلي خياط (ره)


لایو بازدید : 13 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
 یادت باشه...

اگر گفتم با تو هستم ... تا تهش با من بمون ...تنها یارم باش... برای من باش...

معناش این بود که عاشق وجودت شدم... عاشق  احساس قلبی تو نسبت به خودم شدم ... بهتر بگم خام دروغ های قشنگت شدم...

صدام رو به سکوت می فروشم ...دیگه نگو دیگه خاطرات رو فراموش کرد.... صدام رو درنیار ... مگه میشه بوسه هات رو فراموش کرد

سیاه روزگار هیچی جز دیدن تو قشنگ نیست برایم....


لایو بازدید : 12 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

توصیه بابام به من موقع رانندگی
سر کوچه ها یواش تر بپیچ ؛شاید یکی بی شعورتر از تو پیدا شد که از اونور بیاد :|

اعتراف میکنم یه بار تو دانشگاه رفتم سمت دانشکده کشاورزی!
دیدم پشت دانشگاه یه مزرعه کوچیک گوجه فرنگیه...!
تا شروع کردم به خوردن یه دختره داد زد:
پروژه پایان ترممو نخور کصافط!!!


ملت از خونه زنگ میزنن بیرون غذا سفارش میدن،
من از بیرون زنگ میزنم خونه سفارش میکنم غذامو نخورن...

فیزیک خیلی آسونتر میشد، اگه به جای سیب، خود درخت رو نیوتن افتاده بود...!

جــاتون خـالــی یــه شــب رفتــیم یــه کبــابــی،
تـابـلــو بــزرگ زده بــود کـــه: ۱۰۰٪ گوسفـــندی
بعــد خوردن کبـاب فهمـــیدم منظـــورش بــه مـــن بـــوده کـــه ۱۰۰٪ گوسفــــند بـــودم کـــه اونجــا رفتـــــم:(

ﺗﻌﺎﺭﻑ ﻛﻪ ﻧﺪﺍﺭﻳﻢ، ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﺭ ﻫﺮ ﻓﺪﺍﻯ ﺳﺮﺕ، ﻳﻪ ﺧﺎﻙ ﺑﺮ ﺳﺮﺕ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺴﺘﺘﺮ ﻭ ﺑﺎﻟﻘﻮﻩ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ..!

آیا از خشکی پوست رنج می‌ برید ؟
خجالت نمی‌کشید ؟ اینم شد درد ؟!

صادقانه‌ترین تبلیغی که تو این چند سال دیدم بنر (Banner) شهرداریه ؛
که نوشته: هر شهروند؛ یک درخت!!!


میدونی لذت بخش ترین لحظه زندگی چیه ؟
وقتی یه عطسه میکنی از ته دل ، یعنی انگار ری استارت میشی !
 
نحوه درس خوندن شیرازیا:

ای که بلدوم ...
ایم که مهم نیس ...
ایم طولانیه نمیاد
اووم که ایشاللو نمیاد....
ایم که تقلب میکنم ...
آخیش تموم شد...!
عامو بیو بریم باغ
:)))
 

ﺩﻡ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﻟﻢ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺭﻭ ﯾﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺷﺎﺳﯽ ﺑﻠﻨﺪ ۲۰۰ﻣﯿﻠﯿﻮﻧﯽ...
ﯾﻪ دخترﻩ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ: ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺧﻮﺩﺗﻪ ﯾﺎ ﺑﺎﺑﺎﺗﻪ؟
ﻧﯿﻢ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻬﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ: ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﺗﻮ ﻫﻢ ﯾﮑﯿﺸﻮ ﺩﺍﺷﺘﯽ؟
ﺳﻮﯾﭽﺸﻮ ﺩﺭآﻭﺭﺩ ﺳﻮﺍﺭﺵ ﺷﺪ ﻭ ﺭﻓﺖ !!!

از اون موقع ﺍﻓﺴﺮﺩﮔﯽ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺍﻻﻧﻢ ﺗﺤﺖ ﺩﺭﻣﺎﻧﻢ
 
خاک تو سرشون با این جدول کشیدنشون


نمیدونم چرا دخـترای امـــروزی از سایز كله شون راضـی نیستند !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حتــــــما بـــاید یه قابـلمه یا زود پزی ، چیزی بـذارن زیر روسری شون تا ســـرشـون بشــه اندازه گنبد امامزاده داود …




خلاقیت در عکاسی




شیر هم شیرهای قدیم



یه سایت دوستیابی خفن
دوستیابی در عربستان !






كپي برابر اصل !


 
 
سئوالات چهارگزینه ای مخصوص آقایان متاهل (طنز):

1. چه عاملی سبب شد تا شما به خواستگاری عیالتان بروید ؟!
الف) جوونی کردم !
ب) سادگی کردم !
ج) گول خوردم !
د) من که نرفتم خواستگاری ، اون اومد !
 

2. اگر خدایی ناکرده عیالتان فوت کند شما چه کار می کنید ؟!
الف) اول ناراحت و بعد خوشحال می شوید !
ب) اول خرما و بعد شاباش می دهید !
ج) اول قبرستان و بعد محضر می روید !
د) انشاا... بقای عمر ? تای دیگر باشه !
 

3. ملاک شما در انتخاب عیالتان چه بوده است ؟!
الف) املاک پدرش !
ب) دارایی پدرش !
ج) املاک و دارایی پدرش !
د) همه موارد !
 

4. اگر عیالتان از شما بخواهد که برای کادوی تولدش یک گردنبد طلا بخرید چکار می کنید ؟!
الف) تا بعد از روز تولدش گم و گور می شوید !
ب) تا بعد از روز تولدش خودتان را به مریضی می زنید !
ج) تا بعد از روز تولدش خودتان را به مردن می زنید !
د) آدرس یک بدلی فروشی کار درست را از دوستتان می گیرید !
 

5. محبت آمیز ترین جمله ایکه به عیالتان گفته اید چه بوده است ؟!
الف) عزیزم ، امروز صبحانه چی داریم ؟!
ب) عزیزم ، امروز ناهار چی داریم ؟!
ج) عزیزم ، امشب شام چی داریم ؟!
د) من واقعا ... من واقعا عاشق .... من واقعا عاشق تو .... من واقعا عاشق توروبچه با پنیرم !
 

6. در کارهای منزل چقدر به عیالتان کمک می کنید ؟!
الف) در خوردن غذا با او همکاری می کنید !
ب) کانال های تلویزیون را شما با کنترل عوض می کنید !
ج) موقعی که عیالتان مشغول تمیز کردن منزل یا شستن ظروف است، با زدن صوت و دست او را تشویق می کنید !
د) گاهی اوقات کارهای شخصی تان را خودتان انجام می دهید !
 

7. اگر عیالتان با شما قهر کند برای آشتی کردنش چه کار خواهید کرد ؟!
الف) شما هم با او قهر می کنید تا زمانیکه خودش بیاید منت کشی !
ب) از طریق بکارگیری سیستم اعمال خشونت ، او را به زور آشتی خواهید داد !
ج) او را تهدید می کنید که اگر تا 10 بشمارید و آشتی نکند سریعا اقدام به اختیار نمودن همسر جدید می نمایید!
د) حاضرید یک چیزی هم بدهید اگر همیشه قهر باشد !
 

8. نظرتان در مورد این جمله چیست ؟ ( مهرم حلال ، جونم آزاد ! )
الف) زیبا ترین جمله دنیاست !
ب) با معنا ترین جمله دنیاست !
ج) خوشحال کننده ترین جمله دنیاست !
د) تخیلی ترین جمله عصر کنونی است !
 

9. در کل ، از زندگی با عیالتان راضی هستید ؟!
الف) اگر نباشم چیکار کنم ؟!
ب) چاره ای جز این ندارم !
ج) یک جوری داریم می سازیم دیگه !
د) بله که راضی هستم البته تا زمانیکه بتوانم پول مهریه اش را جور کنم !


اینم مطالب قشنگ وجالب که یکی از خوانندگان وبلاگ به نام ف.س ارسال کرده است





لایو بازدید : 15 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
سلام

این یه نمونه برنامه جاواست که از مثال جلسه 17/7/92 (دیروز) نوشتم.

متن مثال:فلوچارتی رسم کنید که تعدادی عدد صحیح را از ورودی بخواند و مجموع اعداد را چاپ کند.(من در جاوا نوشتم و می‌ذارم براتون)

به نظر من سعی کنید دستورهای اولیه را در جاوا حفظ کنید(دستورات خط های اول که اسم فایل و .. را به سیستم معرفی می‌کنند) (خطوط 4 تا 8)

لینک دانلود:

http://s1.picofile.com/file/7966653973/Sum.java.html


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 1,713