loading...
فانوس خیس
لایو بازدید : 7 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

موضوع بحث هفته اول:معیارهای انتخاب همسر

طرح موضوع از داداش حسینم (کلشتر عشق من (داداش حسینم))

حسین :سلام.خیلی خوبه.منم موافقم.اگه جسارت نباشه میخواستم هفته اول مال سوال من باشه.من میخواستم نظر بچه هارو در مورد معیارهای انتخاب همسر بدونم.فقط خواهشا شعار ندین اونی که تو دلتون هستو بگین.همه ما میدونیم معیارای ازدواج هر فردی باید اول اخلاق باشه بعد خانواده و...
اما یه سری معیار های دیگه هم هست که داشتن اونا واسه هممون در انتخاب همسر اولویت داره.من اونارو میخوام بدونم.بازم اگه توضیح بیشتر خواستین من در خدمتم.

ممنون...

آرزو:نظر برای همه بصورت  آزادانه است و بدون هیچ ویرایشی تایید میشه دوستای گلم

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 64
  • بازدید کلی : 1,701